Giftshirts.eu Majice.com.hr Majice.si Giftshirts.eu

Tiskane majice su savršen poklon za promociju

Tiskane majice su savršen poklon za promociju

Prodavači uvijek žele da njihove strategije oglašavanja budu uspješne kako bi postigli svoje marketinške ciljeve i ostavili trajno pozitivan dojam na svoju ciljanu publiku. Jedna od najisplativijih marketinških strategija je darivanje promotivnih proizvoda, uključujući promotivne majice.

Tvrtke koje koriste ovu vrstu marketinške taktike žele darivati proizvode koje će često i dugo koristiti njihovi postojeći i potencijalni kupci. Dapače, kupci i poslovni partneri cijene poklone koji imaju praktičnu vrijednost, privlačnog izgleda su i kvalitetno izrađeni. Majice s tiskom, koje su pravilno odabrane i izrađene, imaju sva ova navedena svojstva.

Prema istraživanju Advertising Speciality Institute-a, ovu vrstu proizvoda zadržava i koristi čak 63% potrošača dulje od godinu dana, a 47% potrošača dulje od dvije godine ili više. Uz to, 80% potrošača ima barem jedan kod kuće, dok Milenijalci imaju čak pet.

U prosjeku primatelji poklona čuvaju i koriste promotivne majice čak 14 mjeseci, što ukazuje na popularnost ove vrste proizvoda. Osim toga, navedene činjenice potvrđuju da su majice uistinu savršen poklon za promociju. Ali ako se pitate zašto je to tako, čitajte dalje.
 

Tiskane majice su savršen poklon za promociju

Promotivne majice i njihova povijest

Tisak i majice spojili su se ranih 1950-ih kada je nekoliko tvrtki na Floridi sa sjedištem u Miamiju počelo ukrašavati ovaj komad odjeće nazivima i logotipima ljetovališta, no promotivne majice postale su jako popularne 1960-ih i 1970-ih godina. Tada su postali proizvod umjetnosti, protesta, suvenira i oglašavanja.
 

Prva promotivna majica napravljena je 1939. godine za film Čarobnjak iz Oza.

S njima su ljudi počeli izražavati svoje stavove, a tvrtke poput Coca-Cole i Disneya pronašle su u njima savršen proizvod za oglašavanje. U 21. stoljeću trend njihove popularnosti ne opada jer ih nose sportaši, filmske zvijezde, glazbenici, modeli, intelektualci, ali i obični ljudi od beba do starijih osoba.
 

Majice s printom su putujući panoi

Prije stotinu godina ovaj tekstilni proizvod nastao je kao rješenje za muško donje rublje. Jeftine majice koristili su uglavnom radnici i farmeri. Međutim, danas je majica evoluirala ne samo u trendi odjevni predmet, već i u način izražavanja sebe i svojih vrijednosti. Također se koristi kao alat za oglašavanje za mnoštvo tvrtki i organizacija. Majice s printom jedan su od najdubljih oblika individualističkog izražavanja. One su način na koji čovjek komunicira sa svijetom što mu je najvažnije, a da ne mora izgovarati riječi.

Moć reklamiranja na njima je neosporna, jer ljudima koji vole isti bend, na primjer, daje osjećaj drugarstva i pripadnosti. Prema istraživanju Advertising Speciality Institute-a, promotivna majica generira 3.400 prikaza tijekom svog vijeka trajanja, što znači da ona koja košta 7 eura ima CPI (cost per impression) trošak po prikazu 0,002 eura. Takvu cijenu je vrlo teško postići bilo kojim drugim oblikom oglašavanja.

Prva činjenica koja je vidljiva iz gornjih podataka je da su majice jeftine i da si ih većina startupova i malih poduzeća može priuštiti. Još važnije, postoji još jedna činjenica koja pokazuje koliko puta samo jedna može povećati vidljivost vaše tvrtke, proizvoda ili usluge. Stoga nije neuobičajeno da se majice s printevima često nazivaju “Putujući panoi” jer ih vidi ogroman broj ljudi u njihovom životnom ciklusu.
 

Majice s printom su putujući panoi
 

Što trebate znati prije naručivanja majica s printom?

Ovaj odjevni komad može s jedne strane izazvati oduševljenje i želju da ga sami imate, odnosno pozitivne emocije, a s druge strane može izazvati i ogorčenost, strah i negativne emocije. Loše dizajniran i nekvalitetan proizvod može imati suprotan učinak za tvrtku koja si želi napraviti ime. Stoga je uvijek dobro slijediti određene kriterije prije naručivanja:

  • Vrsta materijala: 100% pamuk ili ekološki organski pamuk obično je najprikladniji prirodni materijal za većinu ljudi, no u posljednje vrijeme popularni su i umjetni materijali, poput tkanina od brzosušećih poliestera, posebno među sportašima.
  • Težina tkanine: Težina dobre i kvalitetne majice za tisak trebala bi biti između 150 i 180 GSM (grams per square meter). Manja težina znači pretanak tekstil koji se može brzo uništiti, nije dobar za održavanje i nije udoban za nošenje. Veća težina znači predebelu odjeću, koja će nam u vrućim danima prouzročiti mnoge glavobolje i nelagodu.
  • Veličina: Najčešće korištene veličine su S, M, L, XL i XXL, ali zbog različitih tablica veličina i dimenzija u Europi, Velikoj Britaniji i SAD-u, preporučljivo je zatražiti uzorke prije narudžbe kako biste mogli provjeriti veličinu i kvalitetu materijala sami.
  • Boja: Uvijek je dobro odlučiti se za boje koje se najbolje prodaju i koje ljudi najviše nose. To se posebno odnosi na neutralne boje poput crne, bijele, tamnoplave i sive, koje su također odlična pozadina za ispis logotipa ili dizajna. Prilikom odabira boje majica također je potrebno prilagoditi se cjelokupnoj slici tvrtke ili organizacije.
  • Dodatci: Male stvari poput brendirane etikete, personalizacije ili originalnog pakiranja mogu vašu promotivnu majicu učiniti savršenom.

Prateći sve navedene kriterije, osigurat ćete da će vaša promotivna majica uvijek biti na vrhu ladice u domu vaših postojećih i potencijalnih kupaca.
 

Što trebate znati prije naručivanja majica s printom?

Koje su tehnike tiska na majice?

Najbolje tehnike tiska na majice su:

  • Sitotisak koji se uglavnom koristi za tisak na majice u većim nakladama. Ovo je tehnika gdje se boja prenosi kroz mrežicu, direktno na majicu, svaku boju posebno. Ova tehnika tiska na majice je vrlo stara, ali još uvijek najpopularnija.
  • Sitotisak transfer je proces u kojem se dizajn tiska tehnikom sitotiska na posebnom papiru koji se naziva transfer. To se zatim prenosi na artikl pomoću toplinske preše. Sitotisak transfer služi i za ispis vrlo sitnih detalja na majice, a dodatkom ljepila postižemo i vrlo visoko upijanje boja u osnovni materijal.
  • Digitalni transfer je metoda u kojoj se logotip digitalno ispisuje na posebnu foliju pomoću pisača. Ova folija se zatim može  rezati u željeni oblik. Takav transfer prenosi se na majicu toplinskom prešom.
  • DTG (direct to garment) tisak je metoda u kojoj poseban pisač izravno ispisuje dizajn na majicu. Kod ove tehnike nema ograničenja u boji, ali je cijena printa relativno visoka pa ga koristimo za male naklade i personalizaciju majica.
     

Koje su tehnike tiska na majice?

Zašto biste trebali uključiti promotivne majice u svoju strategiju oglašavanja?

Kada je riječ o promociji tvrtke, postoji mnogo različitih oblika oglašavanja, ali darivanje je jedna od najučinkovitijih metoda, dok je print na majice jedan od najučinkovitijih promotivnih proizvoda. Razlozi za to su sljedeći:

  • Putujući reklamni pano: Ako je na nekom odjevnom komadu otisnut vaš brend, svi koji ga nose besplatno će reklamirati za vas. Zapravo, ovako odjeveni šetači postat će ambasadori vašeg brenda.
  • Praktična vrijednost: Kao odjevni komad može se nositi svaki dan, pa je promotivna majica iznimno korisna. Pokloni za promociju općenito su prijateljski u odnosu na druge oblike oglašavanja i ulaze u privatni život primatelja poklona. Tako postižemo one najiskrenije osjećaje domaćeg okruženja.
  • Cjenovno pristupačno: Izrada promotivnih majica isplativa je u usporedbi s drugim načinima oglašavanja, što će se odraziti na proračunu vaše tvrtke. Osim toga, ponudit će vam i mogućnost naručivanja više ovih proizvoda i posljedično bolju promociju. I zapamtite, jeftine majice također mogu biti kvalitetne, samo morate pronaći pravog dobavljača.
  • Prazno platno za dizajn: Ovaj komad odjeće nudi puno praznog prostora za brendiranje, ispis logotipa, slogana ili čak reklamne poruke. Kvalitetan dizajn promotivnih majica može reklamni proizvod pretvoriti u moderan komad odjeće koji će većina rado nositi i tako reklamirati vašu tvrtku ili brend.
  • Dostupna u različitim modelima: Općenito, postoji mnogo stilova promotivnih majica koje možete izabrati. Možete ih naručiti kako za najmlađe tako i za najstarije, muški ili ženski model, različite krojeve i oblike, te napravljene od različitih materijala. Glavna bi smjernica trebala biti kvaliteta, koja je gotovo uvijek ključ uspjeha reklamne kampanje.
  • Odlična radna odjeća: Brendirana majica dat će zaposlenicima osjećaj da su dio istog tima i veći osjećaj pripadnosti tvrtki. Osigurat će uredan izgled među zaposlenicima.
  • Nikada neće izaći iz mode: Ovaj komad odjeće je "klasika" i ljudi će ga uvijek nositi. Ako pazite da je majica kvalitetna i da je tisak na majicama postojan, ovaj promotivni proizvod bit će u upotrebi dugi niz godina.

Uz sve navedene pogodnosti, jasno je da je promotivna majica savršen poklon za promociju. Bezvremenska je i služi kao jedan od najboljih proizvoda za oglašavanje vašeg poslovanja.

NAJVEĆI IZBOR
Najveći izbor majica, puloveri, kapi i pregača
KVALITETA
Tiskamo samo na kvalitetne majice i sa postojanim bojama.
KONKURENTNE CIJENE
Najbolje cijene za vrhunsku kvalitetu.
jedinstvenost
Jednostavno uradi potpunojedinstvenu majicu ili pulover.